2014. január 5., vasárnap

4. rész - Maradj velem!

*május 24., reggel*

   Másnap reggel fél 8-kor keltettek minket, mivel mára már nem volt semmi előre betervezett program a csoporttal, de 8-kor le kellett mennünk reggelizni. Mikor elfogyasztottuk a finom szendvicseket, és eligazítottak minket a mai nappal kapcsolatban, visszamentünk a szobánkba. Nem nagyon volt mit csinálni, ezért odamentem az ablakhoz, kinyitottam, és csak bámultam az eget. Tiszta volt. Egy felhő se volt rajta. A nap sugarai még világosabbá tették. Csak gyönyörködtem benne, mikor halk rezgésre lettem figyelmes. Elkezdtem keresni a zaj forrását. Meg is találtam, a párnám alatt. A telefonom volt. Valami ismeretlen hívott. Rögtön beugrott, hogy mi van, ha Liam hív, így hát felvettem.
-Igen?
-Szia, Clare! Liam vagyok. Tegnap megadtad a telefonszámod, és mondtam, hogy majd hívni foglak. Arra gondoltam, elmehetnénk valahova, ha van kedved.
-Szia, persze! Nekem is épp eszemben volt. Nem baj, ha még hívok másokat is?
-Dehogy, hívj csak. Csapatban az igazi. Mikor jó nektek?
-Hát, olyan 10 körül jó?
-Persze, mi lenne, ha elmennénk bowlingozni? Azt úgyis sokan jó játszani. Háromnegyed 10-re értetek megyek a hotelhez.
-Jó ötlet. Úgyis már rég játszottam. Addig elkészülünk, remélhetőleg. Na de megyek is készülődni, szia! - majd le is tettem. Nem tudtam mit vegyek fel. Fél napig kotorásztam a bőröndömben, mire találtam valami normális ruhát. Nem akartam nagyon túlöltözködni. Mivel úgyis jó idő volt, egy trikó és egy rövidnadrág mellett döntöttem. Felvettem még néhány kiegészítőt is, hogy feldobja a szerelésem. Mire sikerült elkészülnünk, már fél 10 volt. Még volt pár percünk, ezért felmentem facebook-ra. Eléggé meglepődtem a kiírásokon, és a képeken is. Én voltam rajta, és Liam, ahogy berak a kocsijába és ahogy az étteremben ülünk. Megnéztem pár alcímet, hogy miket találtak ki hozzá. Lehet, hogy rossz ötlet volt. 'Liam Payne-nek új barátnője van?' 'Ki lehet a titokzatos lány?' 'Liam túl fiatal csajjal kezdett.' 'Ez a kis ribanc hogy kelleti magát!' 'Liam máris túl tette magát Danielle-en?' Teljesen lefagytam, nem tudtam mire vélni. Nem nagyon érdekeltek, mivel tudtam, hogy csak pletyka. De azért visszább foghatnák magukat. Inkább ki is kapcsoltam a gépet. Próbáltam elterelni a figyelmemet másra. Eszembe jutott, hogy még csak hárman vagyunk, és jobb lenne, ha többen is jönnének. Megkértem Nikolát, hogy hívjon még valakit. Hívott is, de nem mondta meg, hogy ki az. Azt mondta meglepetés. Nagyon nem foglalkoztam vele. Gyorsan átrohantam Page-hez, hogy szóljak neki is. Egy perc alatt el is készült. Visszamentünk a mi szobánkba, és ott vártuk Liam-et. Mivel hallottam, hogy valaki dudált, kinéztem, és láttam, hogy Liam az.
-Nikola, Page, menjünk le! Megjött Liam. - azzal felkaptam a pulcsimat az ágyról, és rohantunk le Liam-hez. Mikor leértünk, megöleltük egymást, majd indultunk is.
-Egyébként, Nikola. Hol találkozunk a többiekkel, akiket hívtál?
-A bowling pályához jönnek, de nem tudom hányan lesznek. Lehet, hogy csak egy tud eljönni.
-Nem baj, jobb, mint a semmi. Hányra ér oda?
-10-re biztos ott lesz. Addig meg elfoglaljuk magunkat.
Társalgásunkat Liam szakította félbe. Szólt, hogy megérkeztünk.

   Mikor kiszálltunk a kocsiból, csodálatos látvány fogadott minket. Mivel egy pláza típusú épületbe mentünk, a kocsival előtte parkoltunk le. Bementünk az épületbe, és mielőtt a bowling pályához indultunk volna, körbejártuk az emeleteket, felfedeztük a boltokat. Nem sok időnk volt nézelődni, választanunk kellett, hogy a shoppingolás vagy a bowling mellett döntünk. Hát persze, hogy a bowlingot választottam. Odamentünk a lifthez és lehívtuk. Nem nagyon akart jönni, és nekünk nem volt kedvünk várakozni, ezért felmentünk lépcsőn, mivel a pálya a 3. emeleten volt. Mikor felértünk már eléggé ki voltunk fáradva. Három emeletet gyalogolni nem egyszerű, főleg ha nem vagy hozzászokva. Bementünk a játékterembe, és leültünk egy kicsit. Addig Liam rendelt 5 kólát. Nem tudtuk, hogy Nikola barátai hol voltak, mivel nem nagyon láttunk ismerős arcokat.
-Hol van már a barátod, Nikola?
-Mindjárt jön, ne aggódj. - alighogy kimondta, ismerős arcra lettem figyelmes. Ez Nate. Csak őt ne! Miért hívta ide!? Nem volt elég neki egyszer!? Nem értem én ezt a lányt.
-Szia, Nate. Hiányoztál!
-Nikolaaaaaa. Te is nekem. Bár legutóbb nem túl szépen váltunk el. Szia, Clare. Sziasztok. - szia Clare!? sülne le a képéről a bőr. Hogy mer még elém állni, és csak annyit mondani, hogy szia Clare!? Legszívesebben felpofoznám, de túl jól nevelt vagyok. Nem éri meg Nate miatt bosszankodnom.
-Szia. - köszöntünk egyszerre Liam-mel. Mivel még Page nem ismerte, bemutattuk őket egymásnak.
-Na, most már mindenki itt van, menjünk bowlingozni! - mondtam ki egyenesen, amit gondoltam.
Odamentem Liam-mel a pulthoz, kibéreltünk egy pályát, kifizettük, és már mentünk is átvenni a cipőket. Mikor ez is megvolt, felmentünk a pályához. Én kezdtem, utánam jött Liam, Page, Nikola, majd végül Nate. Bár szeretek bowlingozni, azt tudni kell rólam, hogy nem nagyon tudok. Az első lökésem elég jól sikerült, csak 4 bábú maradt állva, másodszor még másik kettőt is ledöntöttem. Elég szép eredmény hozzám képest. Liam következett. Hát nem siette el. Fél napig válogatott a bowling golyók között, mire megtalálta a megfelelőt. Olyan jól állt a kezében. Látszott, hogy ért hozzá. Tarolt is elsőre. Nekem is meg kéne tanulnom normálisan gurítani. Majd Page lökött. Nem nagyon értett hozzá, ezért megkért egy épp a szomszéd pályán levő srácot. Hamar egymásra találtak. Jó fej fiú volt, és elég jól játszott. Kiderült a neve is. Austin, tetszik ez a név. Austin Mahone-ra emlékeztet. Mivel Nikola következett, és ő még életében nem bowlingozott, azt se tudta hogy kell. Őt Nate tanítgatta több-kevesebb sikerrel. Nate se nagyon értett hozzá, de adta ott neki a nagymenőt. A játék végére teljesen összemelegedtünk Liam-mel, és úgy láttam Page és Austin között is alakulgatott valami. Nikola és Nate már nem érdekelt. Csináljanak amit akarnak. Bár végül is nem én nyertem, azért jól éreztem magam. Még csak fél 12 volt, ezért volt időnk kicsit vásárolgatni is, majd mikor azt is befejeztük, már nem nagyon tudtunk mit csinálni.
-Hát...köszönjük ezt a csodálatos élményt, jól éreztem magam. Bárcsak megismételhetnénk majd. - sóhajtoztam halkan.
-Hülye vagy, Clare!? Én haza nem megyek! Menjünk bulizni! - kiabált Nikola a fülembe.
-Tudok egy király helyet. Nincs messze, nem is balhés. Jól lehet mulatni. - láttam, hogy felcsillant a szemük.
-Jó ötlet! Induljunk is, nem akarom elpazarolni ezt napot!
-Mi maradunk még egy kicsit Austin-nal. Majd a hotelnél találkozunk.- örültem neki, Page is végre összeszed magának valakit.
-Rendben van, akkor mi menjünk is. - majd el is indultunk a kocsihoz. Én beültem előre Liam mellé, Nikola és Nate hátra ültek. 5 percbe sem telt, és már ott is voltunk.

   Amíg Liam leparkolt a kocsival, mi bementünk és leültünk a bárpulthoz. Megvártuk Liam-et, majd megrendeltük az italokat. Nem nagyon szoktam inni, csak amikor alkalom van, vagy még akkor se. Nem vagyok hozzászokva, de most kivételt teszek. Nem minden nap bulizik az ember Liam Payne-vel. Megittunk pár pohárkával és máris jobb lett a hangulat. Kértük a pultost, hogy kapcsoljon valami jó zenét, majd elkezdtünk táncolni. Nagyon jó volt a hangulat. Sokat beszélgettünk Liam-mel. Rengeteg dolgot megtudtunk egymásról. Az emberek kialakítottak róla egy képet, ami szerint beazonosítják, de ez teljesen hamis. Liam egyáltalán nem olyan. Érzelmes, vicces, nagyszerű barát, ugyanakkor néha összetört. Nehéz távol lennie a családjától. Megértem. Én sem viselném jól. Bevallotta azt is, hogy mielőtt híres lett, sosem utazott repülőn, ezért az első alkalommal rettenetesen félt. Imádja az állatokat, főleg, mióta ott van neki Loki is. A rajongóknak is nagyon hálás. Azt mondta, hogyha ők nem lennének, a One Direction se tartana ott, ahol.A Danielle-s sztorit is elmesélte, hogy mennyire szerették egymást, és közös megegyezéssel szakítottak. Csak Lokit sajnálják, hogy mindig máshol van. Liam szinte kiöntötte nekem a lelkét. Láttam, hogy megkönnyebbült. Leültünk pár percre a pulthoz megpihenni, és rendeltünk még egy italt. Aztán egyszer csak arra lettünk figyelmesek, hogy Nikola és Nate odébb húzódtak, és kettesben táncoltak tovább. Mivel lassú szám következett, Liam megkért, hogy táncoljak vele.
Persze, hogy igent mondtam. Felmentünk a táncparkettre, és lesöpörtünk mindenkit. Egyszerűen tökéletes volt. Ahogy táncoltunk, minden problémám elszállt. Tudta, hogy a karjaiban tartva bármit megtennék érte, de szerintem ez fordítva is igaz volt. Lassan, összebújva táncoltunk. Majd magának háttal fordított, és úgy táncoltunk tovább. Teljesen egymáshoz simultunk. Olyan romantikus volt. Eszembe jutott, hogy már csak most lehetünk együtt, ez az utolsó nap Londonban. Bárcsak soha ne érne véget ez a nap. Már majdnem elment a kedvem a tánctól, de visszazökkentem a valóságba, és éreztem Liam közelségét. Nincs értelme elrontani a hangulatomat egy buta gondolat miatt. Tovább táncoltunk. Mintha megállt volna az idő. Majd Liam hirtelen még közelebb húzott magához, és a fülemhez hajolt.
-Clare! Maradj velem!

6 megjegyzés:

  1. Hűha! Nagyon jó lett siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. ÉS itt is van az új követőd nagyon jó a blogod. Remélem Clair ott marad Londonban....
    Nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra! Siess a kövivel!!!
    xoxo..

    VálaszTörlés
  3. Ez irtó jóóó! Kövit !!!! :)) *.*

    VálaszTörlés
  4. jó lett!!! mikor lesz következő rész?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) ha minden jol megy hétvégén már fent lesz:D

      Törlés